Thursday, March 29, 2012

Washington Post and CBS | Obamacare slush fund | The Daily Caller

Washington Post and CBS | Obamacare slush fund | The Daily Caller: Two mainstream news organizations are receiving hundreds of thousands of taxpayer dollars from Obamacare’s Early Retiree Reinsurance Program (ERRP) — a $5 billion grant program that’s doling out cash to companies, states and labor unions in what the Obama administration considers an effort to pay for health insurance for early retirees. The Washington Post Company raked in $573,217 in taxpayer subsidies and CBS Corporation secured $722,388 worth of Americans’ money.

No comments:

Post a Comment